Vacature Backoffice Medewerker/ster
BHVNederland is op zoek naar een medewerker/ster Backoffice voor alle werkzaamheden omtrent cursistenadministratie.
Wie zijn wij
BHVNederland is een snelgroeiende organisatie die trainingen op het gebied van Bedrijfshulpverlening (BHV), EHBO en AED verzorgt en zich op zowel de zakelijke als de particuliere markt richt. Naast deze trainingen adviseren we bedrijven op het gebied van veiligheid en risicobeheersing. Het kantoor van BHVNederland is gevestigd in Zoetermeer van waaruit ook jij je werkzaamheden zult uitvoeren, medio volgend jaar zal dit op onze nieuwe locatie in Rijswijk zijn!
Het takenpakket van deze veelzijdige functie bestaat uit:
- Beheren van de mailbox;
- Telefonisch contact met klanten;
- Inschrijven van cursisten;
- Versturen van lesmateriaal;
- Verwerken van presentielijsten;
- Verwerken van examenuitslagen, certificaten en pasjes;
- Versturen van informatie naar trainingslocaties en instructeurs;
- Verwerken van evaluaties.
Ben jij secuur, proactief, stressbestendig, nieuwsgierig en een teamplayer? Lees dan snel verder!
Wat wij vragen van jou:
- Je hebt minimaal een afgerond MBO diploma, bij voorkeur 3 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie;
- Je bent in staat om snel te schakelen tussen diverse werkzaamheden en weet ook in hectische situaties het overzicht te behouden;
- Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Je bent communicatief vaardig, klantgericht en een goede gesprekspartner voor klanten;
- Je bent vaardig met CRM-systemen en Microsoft Office (Outlook, Excel, etc.);
- Affiniteit met veiligheid is een pré.
Wat wij bieden:
- Dienstverband vanaf 16 tot 40 uur;
- Passend salaris;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Informele werksfeer in een enthousiast team.
Solliciteren?
Je motivatiebrief met CV kun je sturen naar Mike van Gogh via e-mail mike@bhvnederland.nl